Страницы

середу, 16 листопада 2016 р.

Листопадове Оновлення від Cmb

Гей хлопці! Сьогодні ділюсь з вами ігровими скріншотами! Це буде вид на крамницю з вулиці.


Як уже можна помітити, у магазина з'явилась назва! Вона прийшла мені в голову коли я побачив крамницю що здіймалась над містом, коли я працював над заднім планом. Колись я покажу те місто.

Це не велике оновлення, так що я вирішив додати декілька скрінів ігрових моделей.


Гравець, до речі, може вирішити не купувати смітники, що приведе до того того що відвідувачі крамниці будуть смітити прямо по серед крамниці, і якщо гравець не буде вчасно прибирати, інші відвідувачі будуть писати скаргу на крамницю і можливо навіть не повернуться до неї!


А це просто таксофон... Ми поки що не знаємо чи буде він інтерактивним, та я хотів би щоб у гравця була можливість поцупити телефонну трубку у цього автомату, після чого вона би почала свистіти та вибухнула би у гравця в руці! Та Normal ніколи не буде цього скриптувати...

Дякую за увагу.
- Cmb

Немає коментарів:

Дописати коментар