Страницы

неділю, 30 жовтня 2016 р.

Нарешті я закінчив роботу над новою системою розташування товару на полицях. Стара система була зроблена для першого прототипу, вона була неакуратною, але свою роль виконувала, товар розташовувався на полиці, покупці його купували. Цього було достатньо для прототипу.

Уже тоді почали з'являтись проблеми. Було неможливо розташувати різний товар на одну полицю, переміщувати товар куди б то не було, чи навіть ставити в довільне місце на полиці. Не кажучи уже про продуктивність гри... В загальному, забудемо про цю систему...



Нова система позбулась усіх вище-зазначених проблем. Товар можна розташувати куди завгодно, любий товар може стояти рядом одне з одним і усе це можна переміщувати туди сюди в зонах самої полиці.



Технічні замітки:
Я побоювався викликати численну кількість трейсів, яких в старій системі майже не було, а в новій їх добавилось чимало... Та в цілому на продуктивність гри це майже не вплинуло, та й викликаються вони лиш тоді, коли гравець взаємодіє з полицею. Я старався використовувати дешеві математичні обчислення так часто, як тільки міг, щоб не задіяти додаткові трейси, і як наслідок негативно не вплинути на оптимізацію.

Також я виявив нову напасть в обліку 3DWidget'ів, які виявились не такими бистрими як я думав, прийшлось їх трохи змінити, щоб вони негативно не впливати на продуктивність. В цілому, результат виявився позитивним, якщо не враховувати що під час відображення багатьох складних 3DWidget'ів можуть з'явитись проблеми. 3DWidget в цьому випадку використовується для відображення ціни товару на цінниках.

Ну і дякувати Епікам за InstancedStaticMesh!
Дякую що прочитали і до нових зустріч!

- Normal

Немає коментарів:

Дописати коментар